czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Blog - Dziękuję

Dzisiaj trochę mniej kulinarnie... 

Z przyjemnością oznajmiam, że autorka bloga KolanoMuchy wyróżniła mnie w programie:


O co chodzi?, czyli kilka słów o zasadach:
Zabawa ma charakter "łańcuszka". Nominację blogger otrzymuje od innego bloggera w ramach uznania "za dobrze wykonaną robotę". Wyróżnienie to kierowane jest do relatywnie młodych blogów (mających nie więcej niż 200 obserwatorów), więc daje możliwość rozpowszechnienia i zdobycia nowych fanów. Nominowany odpowiada na 11 pytań zadanych przez nominującego, a następnie sam wyróżnia 11 blogów i zaprasza do udzielenia odpowiedzi na 11 ułożonych przez siebie pytań. Informuje o tym autorów wyróżnionych blogów. Nie można nominować bloga osoby, która nominowała nasz blog.

Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy, oto moje odpowiedzi do pytań zadanych przez KolanoMuchy:
  1. Kto lub co zainspirowało Cię do stworzenia bloga? Mój bałagan w przepisach:) w końcu chciałam mieć wszystkie w jednym miejscu zamiast tysiąca kartek pałętających się po całym domu
  2. Twoje największe kulinarne marzenie to... najbliższe to ładnie udekorowane pierniczki na święta (a w dekoracji pierniczków niestety nie jestem mistrzem)
  3. Dla kogo najbardziej lubisz pichcić? Dla mojej siostry, bo zjada wszystko co zrobię:)
  4. Podczas gotowania/pieczenia bałaganisz czy utrzymujesz nienaganny porządek?  Mimo tego, że staram odkładać się wszystko na miejsce-niestety bałagan pozostaje:)
  5. Przelicznik na szklanki/łyżki łyżeczki czy gramy/mililitry? Gramy/mililitry.
  6. Trzymasz się przepisu czy dodajesz coś od siebie? Czasem lubię coś zmienić:)
  7. Polecisz jakiś ciekawy film? Mocno czekoladowy:) "Czekolada" (reż. Lasse Hallstrom)
  8. Czując wspaniałe zapachy w kuchni robisz się głodna czy "nie rusza" Cię to? Natychmiast burczy mi w brzuchu.
  9. W podróżach starasz się próbować lokalnych specjałów? Zdecydowanie tak.
  10. Jedząc poza domem najchętniej wybierasz potrawy, które dobrze znasz, czy te których nie znasz? Z tym jest różnie.
  11. Potrawy z jakiej kuchni najbardziej Ci smakują i często do nich wracasz? Kuchnia włoska najbardziej do mnie przemawia.

 Łańcuszka jednak kontynuować nie będę. Pozdrawiam serdecznie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na blogu i pozostawiony komentarz:)

Printfriendly